Wednesday, April 18, 2012

status update: abis class,trus balik.. currently at Putrajaya P11.. umah pengubat jiwa lara..tu jee..


Salam petang yang hening.. aku rasa da dekat 2 bulan aku x post pape kat blog nii..xde masa lagi,nii da ade masa nii,ape lagi..mengupdate laaa..

people always leave
Aku x paham tol ape yang tgh jadik skang nii..makin ari makin aku x paham..ape sebenarnye yg berlaku?kalo dapat putar balik ke masa 'itu', aku x nak terlibat langsung dengan ape yang da jadik skang nii..Astarghfirullah..x baek tol aku cakap gini..macam x redha je ape yang dah jadik..hurmm..sabar,sabar. Bukan ape, aku x paham sebenarnye ape yang da jadik nii?nape menda nak dipanjang-panjangkan?sape punye ego yang tinggi sebenarnye nii?bila da jadik camni,sampai satu tahap, aku rasa macam ''dia x pernah wujud langsung dalam hidup aku''..sebabnye, bukan aku xde effort langsung nak bagi explanation, nak tegur die..ade,memang ade..tapi ape yang jadik?aku diignore..so?nak watpe lagi?xkan laa aku nak pergi berlutut menyembah merayu-rayu plak..kata maaf da aku hulurkan..tapi penerimaan dia?silent..terpulang,aku xkesah..in fact sebelum nii pon, aku memang x pernah ada dalam hidup dia..watpe aku nak kesah sangatkan..die pon carik aku kalo time die tgh de probs je..time laen xde pon dia ingat nak carik aku..da laa, bila cakap menda2 nii wat aku sedey je.. lupakan jelaa..delete and remove..memang tu prinsip idop aku pon kalo aku malas da nak pikir pasal orang yang x taw nak menghargai ape yang diorang ade. Maaf, mungkin kedengaran agak egois tapi aku da x mampu nak biarkan diri aku duduk dalam lingkungan kesedihan lagi..  



it's sad when people u know 
become people u knew.
when u can walk right pass
someone like they never a
big part of your life. How u used
to be able to talk for hours and
how now, u can barely even
look at them.

No comments: