Saturday, December 24, 2011

::dialog itu::

status update: stadi mengadap buku sambil pikir2 nak update ape kat blog sambil menadah telinga dengar rumates berborak x ingat dunia (padahal sok memasing de paper nak kena ngadap nii,haha)..tetibe rase lapa sushi plak..huhu..i want sushi so badly!

Selamat malam tuk sume para readers! *sebab skunk da tgh malam*..arini xde menda bes pon nak cite..huu~sebab otak nii da digunakan tuk memfokus ke buku, bukan kat blog..pe yang aku type nii pon hanya menda yg terlintas kat pale otak aku nii je..tetibe termuncul data dalam long term memory otak aku nii pasal menda yang penah aku penah tengok dalam drama korea..huuu~

A: who is the person in ur heart?
B: what do u mean by that?
A: if u can say this in front of me, why can't u tell him, u like him?
B: Who can't say it?I chose not to.
A: why?
B: bcoz that's who i am. For me, love like this.
A: choosing not to say u like him, is that still considered love?
B: i did not say it coz i was worried it would make him 
feel awkward. And i was also scared of rejection, so i did not dare to say it.
If u really like him, u would be unable to say it out easily..


Menda macam nii banyak je kan berlaku kat orang-orang sekeliling kite and maybe ade gak yang berlaku dalam idop kite..betol x??aku tetibe teringat dialog kat atas tuh,pasal tuh aku post kan kat sini..pelik kan?nape ek susah sangat nak luahkan kat orang yg kite suka tuh?sakit woo kalo simpan lelama dalam hati tuh..lebey bek bitaw dari simpan je dalam lubuk jantung tu..at least,kite akan dapat taw feedback orang yang kite suka tuh camne..kalo positif,go on..kalo negative,move on,gi carik laen..haa,kan senang! *hamboi-hamboi sesenang ko je ek nak wat gitu* hehe..juz joking,maw ilangkan stress..x mo amek ati oke para readers sekalian..*wink,wink*

Aku nak abiskan entri nii sampai sini je coz dalam pale otak aku nii tengah pikir menda len sebenarnye nii..huuu~ nak post sumthin yg dok bergelora dalam otak aku nii..so, aku end this entry ngan ucapan "jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri"..hoho,tata..!! =D

No comments: