Monday, June 4, 2012

::i'm not ready::

status update: online sesambil minum susu dutc lady + makan squiggles.

Hallu,hallu! *sambil melambai-lambai mesra* HAHA.

Aku malas lah nak sambung balik entri yang kat bawah nii.. Bia jelaa, bukannye menarik sangat pon nak baca. Haha. Arini nak cakap pasal pasal fasa-fasa dalam idop.Tapi 1 fasa je, fasa alam rumah tangga. Tergerak hati nak post pasal menda nii pon sebab semalam aku gi kawen member aku. Bila tengok orang-orang sekeliling aku dah masuk fasa alam rumah tangga nii aku dok terpikir, "aku bila lagi?". Haha. 

Siyes aku cakap, member member aku ramai da mendirikan rumah tangga nii. ade jugak yang da bertunang, dah ade someone special. *Haih. cara aku cakap nii macam laa aku xde sesape aihh*. Aku asik terpikir je, camne laa diorang menghadapi fasa kehidupan yang baru tuh?aku rasa cam takut je. Macam tak bersedia je aku rasa. Sedangkan diri sendiri pon tak terurus, nak uruskan idop orang lain plak. *mak aihh, sarkastiknya aku*. HAHA.

Aku takut. Takut kalo-kalo ade orang datang meminang tetibe. Kekonon nak wat 'seprise' laa kan, tapi watnye kalo aku mati terkejut camane??HAHA. Memang laa rasa terharu kalo orang yang datang meminang tu, orang yang kita sayang, kita suka. Tapi kalo tak tanya dulu kat empunya badan, macam tak aci laa nak main redah je. Mane taw kot-kot pempuan tuh memang tak sedia lagi nk menghadapi fasa tuh. *lagi-lagi orang macam aku nii* Lagi satu, buatnya yang datang merisik tu plak orang yang kita tak pernah kenal, tak suka, lagi laa haru biru jadiknya. HUHU.

Tapi. kalo dok pepikir balik, memang 'stendet' laa umo-umo macam aku nii masuk dalam fasa tuh. Yelaa, xkan laa ko nak tunggu umo ko masuk 50an baru ko terpikir nak dirikan rumah tangga kan.Tapi.. tapi.. bagi aku.. aku memang x ready lagi!!huwaaa! *tersangatlaa x mature nye aku nii*








Haihh.. runsingnye. -____-"




"Awak.. jangan wat 'serprise' sebelum tanya pape kat saya. Mungkin nanti jawapan saya akan jadi sebaliknya kalo awak datang dengan mengejut. Maafkan saya awal-awal"




No comments: