Thursday, April 26, 2012

status update: mane nak letak muka nii?malu abisss..


Aaaaaaaa...giler ahh!!malu sgt!!
Mane nak sorok muka nii?
huwaaa!!
Malu,malu..

Aku ingatkan aku da pasang headphone tapi rupe2 nye x plug in pon..
Masalahnye, telinga aku nii tengah bersumbat ngan headphone..
Aku ingatkan aku sorang je yang ley dengar..
Xsangka plak orang-orang kat sini ley dengar gak..
Huwaaaaaaaaaa!!!!!
Malu,malu..

Malu sebab x memasal kena tegur sebab pasang kuat-kuat..
Maaappp sume..saya x sengaja..
da malu sangat nii..
Rase cam nak lempang kuat2 je muka nii..
huk3..malu nyerrr~~
nii sebab tengok diorang nii laa nii..
nii yang kat bawah nii..
syok sangat tengok diorang nye dancing style, x memasal aku kena tegur!
Malu, segannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn~



bengong!sebab korang laa aku kena malu,ceit!!


No comments: