Wednesday, January 4, 2012

::2012::

status upate: sepetang di gym..kaki aku lenguh sangat malam nii! =(

Salam 2012..!=D

Tahun baru, azam baru..moga-moga tahun nii azam nii dapat aku tunaikan..InsyaAllah =) Tapi, nii bukan laa macam azam sangat pon..cuma sedikit kesedaran diri yg tiba-tiba datang and wat aku terdetik and terbukak ati tuk tidak terus-menerus menzalimi diri aku sendiri..

Islah + Istiqamah..aku perlu perbaiki diri aku..sampai bila aku nak biarkan diri aku camni..hidup terumbang-ambing macam xde arah..macam lalang..kejap ke sana, kejap ke sini..apa yang aku perlu adalah satu matlamat..matlamat yang satu..matlamat yang tetap..walau macam mane sekalipun angin yang kuat datang menggoncang, aku xkan biarkan diri aku macam lalang lagi..aku perlu jadi macam pokok yang tegak berdiri..kuat mana pon angin yang datang, aku akan tetap teguh berdiri..perbaiki diri dan 'maintain'kan perubahan tu..InsyaALLAH..

Aku x perlu mentionkan kat sini ape yang aku nak islahkan and ape yang aku perlu istiqamahkan..sume tu da tetap dalam hati nii..kekuatanku hanya pada DIA..DIA yang SATU, Penciptaku..Cinta Hakiki yang perlu digapai..ketenangan,kedamaian hanya pada DIA..Alhamdulillah..





LOVE YOUR LIFE
BELIEVE IN YOUR POTENTIAL
FORGET THE PAST
TAKE THE POWER TO CHOOSE WHAT YOU WANT TO DO
AND DO IT WELL
OPEN YOUR HEART AND YOUR MIND
TO EVERY OPPORTUNITY
DON'T BE AFRAID TO KEEP TRYING
CREATE YOUR OWN DREAMS
COLOUR YOUR LIFE WITH PEOPLE AND THINGS YOU LOVE
FOCUS ON ALL THAT IS GOOD
LIFE ALWAYS GETS BETTER WITH A POSITIVE ATTITUDE!




















note: ma dear abg da pindah dr HQ OCB ke HQ Bank Rakyat..still pegang post yg same..Pape pon, aku tetap doakan yg terbaik untuk dia..=)

No comments: