Thursday, April 26, 2012

17 October 2011 @ 3.54 pm

status update: entri yg arini pasal taun lepas nye peristiwa.. hehe.. sesaje nak letak dlm blog nii.. aku nii jenis yg suka meluah tapi bkn dkt org.. kalo nak cite pape problemo,ak type kt notes dlm henpon aku.. mlm tadi aku dok godek-godek henpon aku, aku tgk ade notes nii.. time tuh aku pikir, "aku nii asal buley je.. nk luah perasaan nye pasal, henpon pon jadik r".. hehe.. sebab kalo cite kat org, bahaya. manusia x ley dipercayai. -__- "


:: Ya Allah.. arini aku teringat sangat-sangat kat die. Aku kena sabar sekarang nii, tak boleh turutkan rasa hati macam dulu. Kalau dulu, ape yang aku nak, aku mesti dapatkan. Kalo tak, aku rasa macam hidup aku nii tak sempurna. Tapi sekarang aku sedar, aku kena banyak-banyakkan sabar. Sebab aku taw pasti ada ganjaran yang berlipat ganda berkat hasil kesabaran aku ni. InsyaAllah  =)


:: the man that deserves u the most
is the man that thinks he doesn't ::


Aku tak boleh ikutkan sangat kehendak hati aku nii yang nak dia selalu ade kat sisi. Aku tahu belum tiba masa lagi untuk aku bersama dia. Sekarang nii aku tahan diri je dari contact die. Bukan nak menyombong tapi aku nak sabar. Aku nak belajar untuk bersabar and bersyukur dengan ape yang aku dah ada sekarang. Just let him go now, someday if he's the one for me, he'll come back to me. Be patient waheeda, have faith in Allah coz HE knows the best for you.. =) ::

Hehe..jiwang kan??nii masa tu punya kes laa. Tak tahu nak luah kat sape, aku pon luah laa kat henpon aku. Berguna jugak ko ek wahai henpon.
Haha =D


This song special dedicated for you..<3
I know you're scared, I understand..
But i still believe in love =)




No comments: