Sunday, April 22, 2012

status update: baru lepas lunch ngan ayam masak kurma.*sedap!*  Semalam tgk Battleship. *best giler!* Pastu tetibe ley plak ade sorang manusia nii call aku,tanya camne nak masak spaghetti. *HAHA. memang rasa nak gelak terguling-guling*


Halo,halo.. *dengan kenyitan mata tak menggoda*.. Entri arini bukanlah nak cakap hal-hal yang serius seperti hal-hal keduniaan yang semakin lama semakin tumbuh meliar macam cendawan. Entri arini hanyalah sekadar berkisarkan pasal diri aku yang tak abis-abis dilanda virus feeling-beeling-yang tah-pape. *HAHA* Teramatlah bosannya intro entri aku nii..

                                                          Aku happy. =)
tq coz always by my side <3
Aku happy sebab ada dia. =)
Aku happy sebab dia happy. =)
Aku happy sebab dia selalu support aku. =)

Hidup nii memang banyak sangat dugaan. Banyak sangat masalah. Banyak sangat pancaroba. Banyak sangat warna. Banyak sangat rasa. Banyak sangat ragam. Kadang-kadang kita rasa lemah bila kita hadapi masalah. Kadang-kadang kita rasa putus asa bila kita dah tak tau nak cari penyelesaian masalah yang kita hadapi. Kita rasa macam nak buat tak tahu je ngan ape yang dah berlaku. Kita rasa macam nak hilang dari semua orang. Kita rasa macam kita tak sanggup lagi dah nak hadapi hidup nii. Kadang-kadang emosi kita jadi tak stabil. Kadang-kadang mata kita nii macam empangan yang da pecah. Kadang-kadang kita rasa macam kepala kita ada wayar-wayar besi yang sangat berat. Kadang-kadang kita rasa hati kita macam kena hempap dengan batu besar.

Jangan!! Jangan biarkan diri kita merasai semua tu! Kita kena tengok balik ape yang kurang. Ape yang kosong. Mane-mane yang kurang, perbaikilah. Mane-mane yang kosong, isikanlah.
Hargai apa yang kita ada sekarang.

be happy!

No comments: