Thursday, December 13, 2018

Penghujung 2018

Heyyaa. I'm back and sekarang aku dah berumur 29 tahun! Lama sangat tak jengah blog ni. Harini teringin nak tengok hasil luahan perasaan yang selalu tunggang langgang masa zaman otak tak berapa nak matang lagi. Haha. Ooo ye. Sebelum tu nak bagitau yang aku dah pon jadi isteri dan mak orang. Haha. Bila baca balik segala post yang dulu rasa macam "lahaiiiiii aku ke yang type ni? macam budak-budak sangat!" Well of course, masa remaja terlalu banyak sangat ikut emosi dari akal yang waras. I admitted that. Huhu.

Ingatkan skill menaip dah tiada rupanya masih lagi pantas seperti dahulu kala. Rasa macam lega lah bila dapat menaip. Terasa macam ada orang yang dengar apa yang kita nak sampaikan ni. Padahal memang takde pon orang lalu lalang sini.

Sekarang ni datang sini balik buat apa? Hmm. Mungkin sebab otak dan hati tengah bercelaru sebabkan hal semalam tu. Serba salah ke? Ye memang serba salah tapi apakan daya nasi dah jadi bubur. Aku saja tak nak mention sini apa yang dah jadi semalam sebab takut nanti bila aku datang jengah sini, aku baca balik apa yang dah aku taip, nanti rasa serba salah tu datang semula. In fact, dah banyak kali pon benda macam tu berlaku. Tapi selalu aku sabar je. Semalam tahap kesabaran memang setipis kulit bawang. Tu yang terkebabom tu.

Okla undur diri dulu. Nanti sambung balik. Ada date dengan Fatin. :)

No comments: